donderdag 15 januari 2015

Reminder Challenge #1

Dag lieve allemaal,

We zitten op de helft van de maand, daarom laat ik vandaag
een reminder kaartje zien. Een kaart die er aan herinnert dat
er nog een Challenge loopt bij Challengeblog De Egel.
Je kan nog meedoen t/m 31 januari met 2 kaarten, dus doe
ook gezellig mee. Het thema is 'Alles mag'.
Dit is mijn kaartje:


Sommigen van jullie zullen deze kaart misschien al voorbij hebben zien komen,
ik heb deze namelijk ook gemaakt voor de Facebook pagina van De Egel.

Ik heb papier gebruikt uit de nieuwe paperpads van Studio Light,
en de bloemen en labels van Nellie Snellen. 
De bloemen heb ik wat opgebold zodat ze wat meer volume hebben.


Met deze kaart wil ik ook meedoen met de Challenges:

*  22 januari 2015  -  Wags 'n Whiskers
*  31 januari 2015  -  Inky Chicks


Gebruikte artikelen:

Nellie Snellen fantasie mal SGC001
Papier Studio Light PPSL13
Label Nellie Snellen MFD074
Bloem Nellie Snellen SD045
Takje Hobby Idee pons
Parelpen wit


Ik had het net over de Facebook pagina, daar loopt momenteel namelijk
een 'Like & Win' actie, en daarmee kan je onderstaande mal winnen.
Deze mal heb ik dus op mijn kaartje gebruikt, en ik kan zeggen hij 
is heel erg mooi en super in het gebruik.
Ga snel naar de pagina en like om ook kans te maken op deze mal.


Ik heb er weer een volger bij, een warm welkom miniloesy
en veel plezier op mijn blog.
Verder iedereen weer heel erg bedankt voor de reacties
op mijn vorige kaart, woww zo leuk om te lezen.




36 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, mooie mal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart Erica. Mooi met alleen maar stansen en stempels!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart! Schitterende stansen zitten erop en prachtige kleuren! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Erica. Heel leuk ook en mooie kleuren combinatie.
    Liefs, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Erica.....en die kleuren zijn echt super GAAF!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Yep, deze kaart had ik inderdaad al langs zien komen maar hij is en blijft prachtig.

    groetjes Henriƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart, prachtige kleuren bij elkaar!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende reminder Erica, een mooie bloemige kaart!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Erica
    Een hele mooie kaart laat je hier weer zien .
    de kleuren zijn ook zo leuk .
    Fijne dag '
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje is dit, Erica.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaart bestaat uit mooie artikelen en hele mooie kleurtjes.
    Prachtig samengesteld Erica, dit heb je weer leuk gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Praxgtige kaart Erica...heel mooi in deze kleuren en die stans is ook SUPERZZZZZ

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Erica!
    Ik doe helemaal niets met facebook en vind het zo jammer dat er zoveel mensen naar overstappen....
    Ik blijf lekker bloggen, maar probeer toch eens bij facebook te kijken.
    Liefs,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja voor die mooie mal wil iedereen wel meedoen, maar ik mag niet meer. hihihi. Je kaart is mooi in de kleuren van de mal. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtig kaartje, mooie kleurencombi.
    Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterend kaartje heb je gemaakt Erica - mooie kleurencombi en hij is supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een schitterend kaartje erica en die mal is zeker erg mooi , ga snel eens kijken.
    Het papier van studiolight is echt super.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie mal en een leuke kaart, Erica.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een prƔchtige kaart in hele mooie kleuren Erica...super..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtig Erica, mooi is de mal, de bloemen super leuk en het papier is zo gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart, deze kleurencombinatie is geweldig!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wooow het is weer een beauty geworden hoor Erica !

    Fijne dag van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele mooie kaart heb je gemaakt Erica ik vind de kleurencombinatie erg mooi.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een mooie kaart! Super weer.

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een pracht kaart is dit en mooie kleurencombi.
    De mal is ook erg mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi geheel Erica, kleuren, mallen, alles past perfect bij elkaar! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben het met Ira eens wat een mooi geheel super gewoon.
    Ook een mooie mal.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtig geheel Erica .. de kleuren zijn super ! Prachtige mallen ook !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaart. Met hele mooie kleuren en details. Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtig kaart Erica. Een super mal en ek vind de kleur erg mooi. groetjes en een fijne weekend. Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Erica,
    Wat issie mooi!
    De kleurencombi is echt gaaf en ik vind het heerlijk al die bloemen op je kaart!
    De mal is ook echt mooi ja!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Erica, dit is een mooie subtiele kaart! Mooie kleurencombi en wat is die mal schitterend! Lieve groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox