dinsdag 20 januari 2015

HB2U

Hellooo people,

Vandaag een heel ander kaartje van mij dan jullie gewend zijn haha.
Ik zag ergens een challenge gebruik cadeau papier, en ik dacht,
daar maak ik een kaartje mee.
Ondertussen ben ik wel te laat om met die challenge mee te doen :(
Ik weet eigenlijk zelf niet wat ik van deze kaart moet denken lolll.


Nou het gebruikte papier is dus inpak papier van de Hema, dat heb ik ook
voor de letters gebruikt. En zie je, dat ik de banner met de letters scheef
opgeplakt heb...? oh oh ohhhhh....
De hoekjes heb ik gemaakt met een hoekpons die ook van de Hema is.


Met deze kaart wil ik meedoen met de Challenge:

*  26 januari 2015  -  Shopping Our Stash
*  31 januari 2015  -  HobbyNu 


Gebruikte artikelen:

Katje en pootjes Marianne Design LR0338
Banners Marianne Design CR1299
Letters Marianne Design CR1281
Cijfer Marianne Design CR1282


Marloes, een warm welkom op mijn blog als nieuwe volger.

Iedereen bedankt weer voor de reacties op mijn vorige kaart !

42 opmerkingen:

  1. Ha ha ha Erica, dat heb ik ook al (regelmatig) voor gehad dat m'n kaart dan eindelijk klaar is----challenge gesloten.
    Vooral bij de wekelijkse challenges wil ik dat nog wel eens aan de hand hebben LOL LOL
    Je kaartje is heel erg grappig, knap van je hoor, ik heb het niet aangedurfd om met inpakpapier te gaan rotzooien ha ha. Fijne dinsdag nog, liefs van Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Idd een hele andere stijl van je, maar toch een geslaagd kaartje met dit katje en zijn pootjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat je te laat bent voor de challenge. Maar toch is het een leuke kaart. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het leuk gedaan met het cadeau papier,er is vast wel iemand in de toekomst die deze schattige kaart zal ontvangen.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hoi
    Ha Ha
    Dat heb ik ook geregeld hoor dat ik te laat ben .
    Tja .....hij is wel leuk hoor .anders dan anders
    maar wel een leuke uitdaging om kado papier te gebruiken .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Anders dan anders Erica, maar ik vind hem toch wel heel grappig. Zo komen je hoekponsjes ook nog eens uit de oude doos, hihi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat was bij DCL, jammer dat je te laat was :) Maar je kaart is erg leuk, de poes en de pootjes en dat de tekst wat schuin staat is juist leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha,ha dat heb ik ook wel eens dat ik te laat ben voor een challenge maar je hebt in ieder geval weer een grappige kaart op voorraad liggen.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi,

    Haha, ja gebeurt bij mij soms ook dat ik telaat ben voor een challenge. Vind je kaartje wel leuk.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan. Heel leuke kaart

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad anders dan anders, maar wel heel leuk geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele aparte kaart Erica.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jammer dat je te laat was voor de challenge, Erica. Maar je hebt er wel een leuke kaart aan over gehouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erica een leuk kaartje hoor ... wel een heel verschil met jouw andere kaartjes ....
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik weet niet of ik deze shock wel te boven kom Erica whhahaa dit is zooooooo anders dan wat je altijd maakt/laat zien maar toch is het leuk geworden!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit is echt een anders dan anders Erica-kaart. Maar je hebt er gewoon weer eentje voor de voorraad, .... en je hebt er toch ook weer plezier aan beleefd.En daar doen we het voor. Plezier staat voorop. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dit is inderdaad wel heel erg anders zeg...
    en hoe?? jij iets scheef ??

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad ..."geen Erica"kaartje, maar daarom is die niet minder leuk hoor....en....er is altijd wel iemand die je daar blij mee kan maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om eens een keer iets anders te maken,
    ziet er grappig uit en de poes is leuk!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk gedaan met het inpakpapier van de Hema...prachtig kaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Erica,
    wauww leuk gedaan mooi kaartje met het inpak papier en het poesje
    fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Eens iets anders dan we gewoon zijn hi ...
    Wel leuk gedaan hoor Erica .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Erica,

    Heel apart. De pootjes en de poes zijn superleuk.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hihiiii, voor die challenge had ik ook mijn spulletjes klaar liggen. Helaas kwam er iets tussen, en is het mij niet gelukt om 'm af te maken.
    Dit is wel even iets anders dan wat we van je gewend zijn. Toch heeft het wel iets leuks hoor, zo gek is ie nog niet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hahaha, inderdaad heel wat anders.
    Maar toch wel erg leuk!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  26. hoi erica
    juist leuk om te zien dat je ook met andere dingen aan het googelen bent!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Schitterende kaart. wel heel wat anders. Maar zeker niet minder mooi. Leuke mallen en kadopapier heb je gebruikt. Jammer dat je te laat was voor deze challenge.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dit is zeker heel wat anders, en eerlijk is eerlijk weet ik ook niet zo goed wat ik ervan vind....wel leuk, wel grappig maar je babykaart wint het dan toch met vlag en wimpel van deze Erica!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. ik vind het een leuke kaart die poezenvoetjes vind ik erg leuk en jammer dat je te laat was voor de challenge
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Anders dan anders Erica maar toch een heel leuke kaart.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een grappig kaartjes is dit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jammer dat je te laat was voor de challenge, gebeurt mij ook weleens!
    Leuk kaartje heb je gemaakt, dat poesje is wel heel schattig!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Maar hij is wel heel leuk geworden...
    weer eens wat anders is toch juist leuk!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Heel leuk gemaakt Erica. Ik dacht die banner hoort zo...;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heb me weer overheerlijk vermaakt bij je, prachtige kaartjes hoor .

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  36. super leuk!! Ik zou ook met die challenge meedoen maar had geen kadopapier..

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heee muts, wat heb jij nou gemaakt?! Hihihih nee hoor grapje. Ik vind hem wel geinig hoor, maar dat scheef plakken kan natuurlijk niet, foei! Denk dat ik ook maar bij de HEMA ga snuffelen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ehm....ja.....inderdaad heeeel iets anders maar soms wel leuk om ook eens te doen. Ik vind 'm wel leuk geworden en die scheve banner.....niet alles hoeft altijd recht te zitten, dit is juist verrassend hihi.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Super card! I love that kraft paper!!! Thanks for sharing and for joining the Shopping Our Stash crew for our "Not Your Normal Paper" challenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Lovely! I like the colors! Thanks for joining us at Shopping Our Stash!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox