zondag 25 januari 2015

Hoera black & white

Hoi lieve allemaal,

Ik ben er weer met een kaartje, een hele andere dan
dat jullie gewend van me zijn, maar dit keer komt het door
het formaat, deze kaart is 22 cm hoog en 10 cm breed.
Ik had die leuke rand en die is zo lang en daar wilde ik graag
een kaartje mee maken, dus paste ik de kaart aan aan de mal.
Ik heb alleen maar zwart en wit gebruikt, en voor de roosjes
heb ik als uitzondering zilver gebruikt.


Excuus dat de kleuren verschillend zijn, mijn camera heeft nu totaal
het loodje gelegd, dus ik moest met een andere camera verder...
Bovenste foto is in het zonnetje gemaakt en de onderste niet.
In ieder geval is duidelijk te zien dat het zwart en wit is lolll.


De roosjes heb ik uitgestanst met zilver reparatie tape, dit is tape
die ik op wit papier heb geplakt, en vervolgens heb uitgestanst,
het effect vind ik wel wat hebben !


Met deze kaart doe ik mee met de Challenge:

*  30 januari 2015  -  Knutsels en Kadootjes


Gebruikte artikelen:

Papier Marianne Design PK 9103
Mallen Spellbinders Shapeabilities S5-058
Banners Marianne Design CR 1299
Letters Marianne Design CR 1281
Roosjes Leane 45.7681
Zilver tape Action


Een warm welkom voor Willeke als nieuwe volger op mijn blog ☺
En verder iedereen weer heel erg bedankt voor de bezoekjes hier !

39 opmerkingen:

  1. Een mooie en stijlvolle kaart, Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anders dan anders inderdaad😉.
    Maar wel heel stijlvol.
    Ik vind hem prachtig.

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha ik dacht al dat je je vergist had in het vermelden van de kleur van je kaart Erica, tot ik de 2de foto zag. Heel mooi kaartje, indd weer eens wat anders maar dat is nu net zo leuk aan onze hobby dat je kris kras door alle knutsel stijlen heen kan gaan. Wat een leuk idee met de reparatie tape het is een heel speciaal en mooi effect, knap gedaan. En je border is prachtig, kan het geloven dat je die graag in z'n geheel wilde gebruiken. Ik wens je nog een fijne zondag toe, liefs, Veerle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kan nog altijd na het fotograferen met het fotoprogramma van de computer aan de slag om de kleuren goed te krijgen, dat doe ik nog vaak... 't is maar een tip...
    een heel erg mooi kaartje werd het wel,
    grtjs,artina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartjes zijn erg mooi, zeker heel anders dan we gewend zijn.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een bijzonder formaat! Moeilijk om aan te kleden maar het is je prima gelukt Erica!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Erica
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erica een super mooi heel stijlvol kaartje ... Wat een mooie roosjesmal ! Hele mooie combinatie van de materialen heb je gedaan ...
    Groetjes, fijne zondag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het wel grappig zo. En je kunt het zilver goed zien zo. Prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Liefs, Monique DT K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gebruik van de mallen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Erica,

    Ondanks de verschillende kleuren van je camera kan ik wel zien dat het een schitterende kaart is met zilver en prachtige mallen die gebruikt hebt!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke kaart Erica. Zwart en wit blijft altijd so elegant. Fijne weekend verder. groetjes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Erica,
    ik vind dit een stijlvolle sjieke kaart!
    toch ook wel mooi alleen maar zwart wit en een zilver accentje...
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van sepia naar black en white....het heeft wel wat Erica! Maar de kaart is prachtig hoor! Mooie rand! Je kaartje van donderdag heb ik ook nog even bewonderd en ook die is mooi hoor! Prachtig resultaat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart hoor! Mooie combinatie van materialen en kleur. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Erica,
    Ik dacht al, dat is toch geen zwart/wit maar de andere foto's waren beter, mooie kaart, leuk het model en de prachtige rand,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat mooi gemaakt, en ook een leuk modelletje Erica, leuk dat je mee doet met de challengebij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik vond dat sepia ook wel chique Erica maar met de juiste camera is het in het zwart/wit helemaal mooi!!


    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Erica,

    Ja dit is anders dan we van jouw gewend zijn, maar oh, zo mooi. Super geslaagd.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hoi erica
    dit ziet er geweldig uit en prachtig met die bewerkte roosjes
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met inderdaad een aparte maat maar daarom niet minder mooi! Die roosjes zijn mooi gelukt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schittende kaart, Erica. Mooie kleuren, dp en mallen heb je gebruikt.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Erica,

    Mooie,stijlvolle kaart. De randmal is heel chique.

    Groetjes,
    Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Erica
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik dacht al zwart, das bruin....
    Maar het is inderdaad zwart...
    die roosjes he, die blijven te leuk...
    super kaartje, leuke maat zo ook

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Erica,
    mooie kaart en een leuk idee met die reparatietape ! Geen probleem dat je foto's minder gelukt zijn, we krijgen toch wel een goed idee hoe de kaart eruit ziet hoor,
    groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het is een supersjieke kaart. Prachtig gewoon. Wel een leuk idee om reparatietape voor de rozen te gebuiken. Wij creabea's zien volgens mij overal wel iets in.

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Erica wat een prachtige zwart/wit/zilver kaart! Ik vind het heel mooi :) Ik ben je nieuwe volger!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Erica, wat mooi zeg! En leuk dat je het formaat van de kaart aan de stans het aangepast.
    Kan prima. Mooi in deze kleuren en het zilveren accent, de rozen.
    Leuk dat je met ons meedoet bij K&K!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super mooie kaart. Chique en gaaf.
    Groetjes Hilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Een pracht van een kaart is het geworden Erica - supermooi gedaan.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige kaart met heel mooi Dp en schitternd de rozen er op. Een topper!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart in het zwart wit en het zilveren accent van de rozen. Goed idee!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Héél apart Erica
    Zo mooi hoe je de kaart hebt gemaakt, het is een ngrote mal, maar prachtig, je hebt het toch maar mooi voor elkaar om er zo,n beauty van te maken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Heel mooi kaartje Erica, prachtige stansjes gebruikt en heel leuk deze vorm....Ook ik heb vanavond zo'n modelletje gemaakt ....die is voor woensdag bij het KKT...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox