donderdag 1 december 2016

Een sfeervolle kerst

Hoi allemaal,

De laatste maand van dit jaar, vrolijk en gezellig, laten we er met zijn allen iets van maken !
Er is een nieuwe challenge begonnen op challengeblog De Egel met weer een te gek thema. Niet te moeilijk, dus we hopen weer op heel veel inzendingen. In november waren het er bijna 200 !
Kom snel kijken naar de kaartjes van mijn DT maatjes en we hebben er ook een nieuw DT lid bij, dat is Rimmie.
Mijn bijdrage is dit vrolijke kaartje, geheel met producten van CraftEmotions gemaakt. (Deze had ik gelukkig al voor mijn ongeluk gemaakt trouwens)
Het is een passe-partout kaart, die zijn erg leuk om mee te werken. Het papier is "Sweet vintage christmas" en ik vind dit soort kleuren echt geweldig, leuk en vrolijk, zeker op een kerstkaart.
De poinsettia is van Leane, en past hier ook erg goed bij. De tekst heb ik gestempeld met Versamark en met roze embossingpoeder bewerkt. Aan de binnenzijde van de kaart zit het leuke plaatje van een rendier. Het open gedeelte aan de voorkant daar heb ik mica achter geplakt, hierdoor kon ik mooi de lauwerkrans opplakken. Op het kleine rendiertje heb ik foamball clay gedaan, zodat het lijkt of hij sneeuw op zijn rug heeft.
Gebruikte artikelen:
001237/1315  Passe-partout kaart CraftEmotions
115633/0173  Rendier
115634/0042 Crea-Nest-Lies XXL  Crealies
118040/0112  Papierblok Sweet Vintage Christmas CraftEmotions
12239-3921  Kerst belletjes wit 8 mm CraftEmotions
130501/1157  Clearstamps tekst NL kerstwensen CraftEmotions
610110/0301  Foamball clay CraftEmotions
31000  Mica CraftEmotions
45.8961  Poinsettia Leane Creatief
501043/0200  Koord Katoen fijn wit Vivant
CR1371  Lauwerkrans met hart Marianne Design
LR0393  Sneeuwvlokken Marianne Design
390101  Mboss rouge pink
Worn lipstick Distress ink
140707  Plaatje Syta van Gelderen
Dit kaartje laat ik ook meedoen met de challenges:
*  3 dec 2016  *  Kaartjes Inspiratie
*  3 dec 2016  *  Christmas Card
*  4 dec 2016  *  The Crazy Challenge (3-4)
*  14 dec 2016  *  Petal Lu (1-3)
*  20 dec 2016  *  Scr@pCards (2-3)
*  31 dec 2016  *  Anreda (2-2)
*  31 dec 2016  *  AnMaCreatief (1-3)
*  31 dec 2016  *  Crafty Hazelnut's (*)

Ik kijk weer uit naar de reacties, waarvoor mijn dank !
Geniet van je dag en de rest van de week ☺

20 opmerkingen:

  1. Een schitterend mooie kaart en dat hertje links onder is een erg leuk detail, net als de belletjes. Mooi met de mica.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart! Mooi met die stans over het mica raam heen liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi kaartje Erica, leuk die doorkijk.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Erica, de kleuren zijn ook zo mooi, de bloem springt er helemaal uit.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is erg mooi Erica. Leuke materialen heb je gebruikt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige winterse kaart Erica! Het is echt een super mooi geheel.
    We gaan er met z'n allen een leuke tijd van maken bij De Egel!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met het doorkijkje,Erica.Leuk vrolijk papier en een leuk plaatje.

    Gr,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er weer een hele mooie kaart van gemaakt Erica. Leuk met het doorkijkje en het zoete papier vind ik top, ik heb het blokje ook hihi. Doordat je het met kraft gecombineerd hebt wordt het niet té zoet, mooi...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je weer in elkaar weten te zetten, Erica! Heel mooi.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vrolijke kaart Erica met de bloem als blikvanger, wat fijn dat je nog wat klaar of bijna klaar had en dat je weer begonnen bent met het freubelen al kost het soms wat moeite. Goed teken toch? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart!! Super zeg! En blijven oefenen ;-) Je snapt wel wat ik bedoel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Thanks for entering our Christmas Cards Challenge and good luck!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica,
    Het is weer een hele mooie afgewerkte kaart en heel mooi de Mica doorkijk gedeelte!
    Met kraft is alles prachtig te combineren hè!
    Wat gezellig dat je mee doet met de Scr@p-Cards Challenge...succes!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Very pretty! Thanks so much for joining us this week at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Erica dat is weer een beauty hele mooie Kersktkaart en wat super gedaan met de mica !
    ook heel fijn en Dank je wel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs DT Martine en fijne Zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kerstkaart Erica!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kerstkaart Erica ! heel mooi met het doorkijkje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooierd! Alles past zo goed bij elkaar!
    Dank-je-wel voor het meedoen met onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adiana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox