woensdag 7 oktober 2015

Happy Birthday

Hoi lieve allemaal,

Weer een mooie kaart om te laten zien, deze keer weer helemaal
met de hand gestikt, ik blijf het zo leuk vinden en er gaaf uitzien.
Deze bloemen zijn ook zo prachtig, werk er heel graag mee.
Ik denk dat de kaart wel voor zich spreekt, dus kijk en geniet ☺


Met deze kaart doe ik mee met de challenges:

*  9 oktober 2015  -  Knutsels en Kadootjes
*  9 oktober 2015  -  Robyn's Fetish
*  10 oktober 2015  -  Kaartjes-Inspiratie
*  12 oktober 2015  -  Papertake Weekly
*  14 oktober 2015  -  Petal Lu

Gebruikte artikelen:
  • RPSL47 Plaatje Studio Light 
  • PPSL14 Papier Studio Light 
  • 45.0577 Bloemen Leane Creatief 
  • CED1433 Takjes Creative Expressions 
  • 6002/0331 Blaadjes Joy!Crafts 
  • 6002/0332 Blaadjes Joy!Crafts 
  • 6002/0379 Rond frame en hoekjes Joy!Crafts 


Merken jullie ook dat het minder wordt in Blogland ?
Of ligt dat aan mij.... de afgelopen weken zijn er een aantal volgers
bij mij weg gegaan. Het is jammer, maar ja niemand is verplicht.
De reacties zijn met tientallen minder geworden...
Ik weet dat ik de afgelopen tijden haast niet in staat ben geweest
om zelf te reageren bij anderen, ik denk dat dat het zal zijn.
Ik doe mijn best zodra mijn gezondheid het beter toelaat weer
meer reacties achter te laten. 
Iedereen die bij mij reageert, dankjewel !! Dat doet mij zeer goed ☺

31 opmerkingen:

  1. Wat een bjoetie en wat een prachtige bloemen zijn dit Erica.
    Liefs Ghea
    ps wat zie je er fantastisch uit op je foto, voel je je eigen ook zo/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er ook prachtig uit zo'n gestikt randje. Je hele kaart ziet er weer uit om door een ringetje te halen. Leuk die bloemetjes van dp geeft weer een heel ander effect dan effen papier.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie kaart Erica en wat heb je netjes genaaid met de hand. Weer toppie!
    Ja het wordt iets minder in blogland, maar ik denk dat veel mensen naar het makkelijke facebook zijn gegaan
    maar voor mij is bloggen het leukste.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart en het stikrandje met de bloemen zijn jouw handtekening ! super gemaakt joh... Bij mij ook achteruitgegaan, maar ja als je op vakantie bent en dus niet kan reageren. Ik heb na mijn vakantie direkt weer opgepakt en ben regelmatig rondjes wezen doen... maar opgegeven moment bij plaatsen van meerdere kaarten nog steeds reacties terug... :( heel jammer)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt. Mooi met de stikrandjes.
    Je merkt inderdaad dat het bloggen minder wordt. Ik heb het zelf ook, dat ik helaas wat minder bij iedereen kan reageren, door de drukte die ik nu heb. Dan krijg je jammer genoeg dat er ook volgers bij je weggaan. Dat heb ik ook, je bent niet de enigste. Dat is wel jammer!!!

    Fijne dag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart in bijzondere kleuren. Dat stikwerk is mooi gedaan!
    Ja als je zelf niet reageert dan 'lopen' de volgers weg, dat is bij mij ook zo, heel jammer. Maar het reageren valt sowieso erg tegen vind ik, als ik kijk hoeveel er naar een blogpost gekeken wordt en het aantal reacties, dat is vaak maar een heel klein deel daarvan. Maar ik moet bekennen dat ik zelf ook minder reageer dan voorheen, gewoon geen tijd. Maar we gaan gewoon door toch? Lekker inspiratie bij elkaar opdoen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi geheel hoor. Mooi papier en keurig dat gestikte randje. Helemaal af. Toppie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart in erg mooie kleuren en zoveel leuks om te bekijken!
    Ik merk ook dat het minder wordt, ook bij mij zijn volgers weg, soms komt er weer een bij. Ik denk ook dat FB steeds populairder wordt, een like is zo gezet. Maar zo onpersoonlijk vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! weer tot in de puntjes verzorgt! Het is inderdaad rustiger, bij mij ook qua reacties...das soms gewoon beetje teleurstelling...:-(..groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is weer n prachtig kaartje en wat knap dat je dat kunt met de hand. Ik kan het helemaal niet. De bloemen zijn ook weer zo mooi! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtigmooi kaartje heb je weer gemaakt Erica - supermooie kleurtjes gebruikt - prachtig samengesteld en gedaan - een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi hoi Erica,
    wat een mooie kaart heb je weer gemaakt,
    prachtig die kleuren zo bij elkaar,
    en het stikwerk vind ik weer super!!!
    ja het is inderdaad jammer dat er in blogland wat minder gereageerd wordt,
    maar ach, kijk naar de reacties die je wel krijgt,
    die zijn daarom des te waardevol, toch?
    Ik blijf je volgen hoor!
    liefs en groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Erica, wat een plaatje van een kaart. Mooi papier, mooie kleuren en ik vind de kleur waar je mee gestikt hebt écht de afwerking compleet maken. Het klopt wat je zegt dat het stukken rustiger is in blogland, zelf ga ik lekker door want ik vind het súper-gezellig, ik heb ondertussen leuke contacten opgedaan en het reageren kost tijd maar is ondertussen ook een soort "hobby" van mij geworden. Het maakt ook dat je een kaart / creatie goed bekijkt en soms heel verrassende details ziet waar je je inspiratie weer vandaan kan halen....dus van mij ben je nog niet áf..hihi
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Erica....en wat mooi met de hand gestikt...super!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Erica,
    wat een gave kaart heb je gemaakt. Als ik die stikrandjes zie denk ik: moet ik toch ook weer eens doen.
    De bloemen zijn top en het plaatje ook.
    Het is ook rustiger in Blogland, maar net als Miranda zegt: leuek contacten en veel en veel persoonlijker dan op FB. Daar is jet 1 klik op vind ik leuk en hup, de volgende. Hoe vluchtig kan het zijn.
    Ik blijf mooi bloggen. Juist de persoonlijke dingen vind ik zo leuk om te lezen. Vaak zijn kaarten met een reden gemaakt. Dat zegt veel meer.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dit vind ik nu een heel mooi kaartje Erica!
    Ik heb er weinig verstand van, maar ik vind de kleueren en de compositie van deze kaart erg aanspreken.
    Ja, blogland wordt steeds rustiger. Maar ik denk dat als volgers weg zijn, dat niet persoonlijk voor jouw blog is, maar dat iemand in zijn geheel stopt met blogs volgen, het gebeurt bij mij ook zeer regelmatig

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kaartje Erica !
    Ik blijf nog gewoon doorbloggen hoor :) Ik reageer niet altijd op ieder kaartje maar probeer toch zoveel mogelijk de blogs te volgen.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super mooie kaart . Wat een werk om dat allemaal met de hand te stikken, maar het resultaat is prachtig.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Erica! De kleurencombinatie is heel erg mooi en je gestikte randjes maken het af. Ik vind het prachtig om te zien, maar vind het zelf te veel werk.
    De laatste weken heb ik een stuk minder achter de pc gezeten i.v.m. vakantie en dus ook minder gereageerd. Ik hoop wel dat bloggen blijft, want ik ben geen fan van Facebook.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks for entering your fabby creation into the Papertake Challenge, Liz x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Erica, ik zag je kaart al op facebook voorbij komen. Hij is prachtig! En inderdaad wordt facebook een grote concurent van Blogger. Toch blijf ik bloggen leuker vinden. Als is het reageren soms niet altijd even regelmatig, blijf ik gewoon bloggen. En als ik dan zie dat jij nummer 111 bent bij K&K doen er toch nog genoeg mensen mee. Gewoon doorgaan.
    Dank je wel voor je deelname en gewoon blijven komen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super gave kaart
    bedankt voor deze mooie bijdrage
    groetjes jolanda bongers
    KIC challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig deze mooie vogeltjeskaart Erica!
    Bij mij kan iets met vogeltjes er op niet stuk haha....we hebben zelfs een vogel achternaam!
    Mooie bloemen zijn dit met ook erg leuk dessinpapier gemaakt!
    Klopt dat blogland minder is tegenwoordig, ik ga mezelf even na...voorheen blogde ik bijna elke avond maar nu kijk ik vaak snel evrn ip facebook maar dat is niet zo gezellig vind ik.
    Neem me dus voor om voortaan weer iets meer de blogs te blijven lezen.
    Bedankt voor je gezellige reactie op mijn theepotje en welterusten voor straks.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. A gorgeous card, beautiful colours. thank you for sharing with us at Robyn's Fetish challenge. Marlene DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hele mooie verjaardags kaart,Erica.Prachtig plaatje en mooi stikwerk.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. prachtige kaart. tjee, met de hand stikken. dat ga ik je niet nadoen. wat een tijd en werk. het ziet er inderdaad geweldig uit. netjes gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Love the purple and gold designer papers. The stitching is so pretty! Thanks for sharing on The Robyn's Fetish Challenge #284 - Add Real or Faux Leaves.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. hoi,

    Supergave kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC en suc6..

    grtjs
    Claudia
    DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Erica,
    ik kan je een hand geven Erica alleen ik ben geen volgers kwijt.
    Ik denk dat het ook komt omdat jezelf minder reageer dat je dan ook minder terug krijgt.
    En daar heb ik begrip voor. We duimen dat onze gezondheid over een tijdje beter gaat, oké?!
    Ik heb nog een operatie staan en dan gaan we het aan het opknappen beginnen en hopelijk kan ik daarna dit hoofdstuk afsluiten.
    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach sorry, vergeet ik toch iets over je mooie kaart te zeggen, had hem absoluut al eerder gezien, in één woord PRACHTIG!!! Zoals altijd, het is genieten bij je.
      Groetjes Anita

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox