zondag 25 oktober 2015

Jarig

Hoi dinnetjes,

Allemaal gedacht aan de klok ? Lekker een uurtje langer
de tijd om te knutselen dit weekend, heeeeeerlijk toch ?
En daarom laat ik jullie vandaag een kaartje zien die ik met veel plezier
gemaakt heb. De mooie La Provence lijn van Studio Light heb ik hier gebruikt.
En natuurlijk de lieve houten bloemetjes van Rive Creatief.
De bloemen vind ik zelf zo te gek, en hier met het design papier gebruikt
en dan het houten bloemetje als hart erin geeft een zeer geslaagd effect.
Verder heb ik nog een paar mallen gebruikt op deze kaart,
en heb ik alle randjes weer met de hand gestikt.
De tekst heb ik met paars embossing poeder gedaan, de laatste tijd gebruik ik
steeds vaker dat poeder, want ik vind het wel iets toevoegen aan een kaart
om de tekst daarmee te doen. En het randje eromheen heb ik ook gestikt.
Gebruikte artikelen:

RCB0297 Bloemetjes Rive Creatief 
EasyLP483 Plaatje Studio Light 
BasisLP197 Papier Studio Light 
BasisLP198 Papier Studio Light 
StampLP110 Tekst stempel Studio Light 
6003/0038 Takje Joy!Crafts 
6002/0163 Swirl Joy!Crafts 
6002/0327 Randmal Joy!Crafts 
6002/0358 Doily Joy!Crafts 
Bloemen La-La Land Crafts
390105 Embossingpoeder Mboss Purple 
DMC garen 550
Deze kaart doet mee met de challenges:

*  28 oktober 2015  -  Cute Card Thursday
*  31 oktober 2015  -  Scrap my Dream
*  5 november 2015  -  Crafty Friends
Mag ik iedereen weer bedanken voor de leuke en lieve reacties.
Ook een warm welkom aan mijn nieuwe volgers ☺

23 opmerkingen:

  1. Wat weer een prachtige kaart Erica. Super die bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje Erica. Geniet nog van je weekend dat nu lekker een uur langer duurt LOL
    Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er weer een mooie kaart van gemaakt, Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een heel mooie, Erica!
    Ik zit me net te bedenken dat je wel inmiddels een enorme voorraad kaartjes moet hebben. Bewaar je ze allemaal of verstuur je zoveel kaarten of worden ze misschien wel in winkels als voorbeelden neergezet ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Erica,

    Wat een superleuk kaartje en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje met al die bloemen, prachtig gemaakt Erica.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er schitterend uit Erica - wat een plaatje!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldig Erica, ben gewoon met vakantie als ik hier naar kijk!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is smullen hier Erica, wat is dit een beauty van een kaart geworden, mooie details en zo leuk met de bloemetjes van Rive creatief.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hartstikke leuk kaartje! Heel mooi afgewerkt Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie nog lekkere zomerse kaart Erica. Mooi die geëmboste tekst en dat stikrandje. Ook de bloemen zijn prachtig om te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een schitterend kaartje Erica, met prachtige accentjes erop...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een pracht kaart is dit met al die heerlijke bloemen en tuingereedschap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart,Erica.Super leuk tafereeltje en mooie bloemen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooie kaart en houten bloemetjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je weer een super leuke kaartjes gemaakt Erica.

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart weer Erica. Ja de zomertijd is weer voorbij. Maar vergeet niet al je klokken goed te zetten. Hier was er eentje, die alle klokken goed had gezet. Behalve zijn horloge. hihihi was dus een uur te vroeg op school om toezichthouder te zijn bij de examens.
    Sorry maar ik moest wel lachen.
    Leedvermaak noemen ze dat.
    gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk kaartje. Bedankt voor het meedoen bij Scrapmydream. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Erica - you have made an absolutely beautiful card for the 'use your favourite colour' challenge over at Crafty Friends... Gorgeous use of die cuts,, it is very pretty. Hope you can join us again for our next challenge. Good luck.
    Hugs Diane Louise (DT) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Erica,
    mooie kleurencombinatie is dit dat paarse met kraft en natuurlijk je stiksels!
    Mooi zijn die bloempjes!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart! Prachtige kleuren zijn het bij elkaar. Bedankt voor het meedoen aan de uitdaging bij Scrap my Dream.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "use your favourite colour” challenge over at Crafty Friends.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT Penny's Paper Crafty Challenges)

    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Come and Get It)

    (DT Crafty Friends)

    (DT Tuesday Throwdown)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox