maandag 19 oktober 2015

Let me make your day

Goedendag iedereen,

Een nieuwe week is weer begonnen, en ik begin met dit gave kaartje.
Deze kaart heb ik voor mijn oom gemaakt, die er reuze blij mee was.


De basis is een Dutch Doobadoo mal, en ik heb verder de Creative with Chalk lijn
gebruikt van Studio Light.
De kaart spreekt verder wel voor zich ga ik vanuit.


Deze kaart doet mee met de challenge:

*  26 oktober 2015  -  Papertake Weekly
*  30 oktober 2015  -  Dutch Doobadoo


Gebruikte artikelen:


Ben benieuwd wat jullie vandaag van mijn kaartje vinden.
Bedankt voor de bezoekjes en de toffe reacties steeds !

15 opmerkingen:

  1. Supersss!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaart! Er is veel op te zien. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Heel mooi om te zien! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Erica. Super mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gaaf kaartje, leuk met de verschillende onderdelen die zo mooi bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat ziet er prachtig uit Erica - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Geen wonder dat ie er blij mee was.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Erica,
    mooi is dit kaartje, prachtig van vorm en de kleurtjes zijn goed passend
    groetjes van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kan me helemaal voorstellen dat je oom er blij mee was. Dat is heir ook zo, dat de ontvangers er zo blij mee zijn!
    En daar doe je het toch voor? Voor de blije gezichten?
    Je hebt er ook een heel werk van gemaakt en ik vind het prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ge-wel-dig!!! Deze kaart is wel heel gaaf zeg. Super stoer.
    Heel logisch dat dit kaartje goed is ontvangen door je oom.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat apart, mooi opgebouwd, het is weer een plaatje om te zien Erica.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke....stoere kaart voor je oom....en heel erg leuk dat hij er zo blij mee was!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf Erica, die chalk lijn blijft super. Je oom zal er vast mee in z'n sas zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart. Alles past ook zo mooi bij elkaar. Toppie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox