zaterdag 10 oktober 2015

It's tea time !

Dag allemaal,

Dank voor iedereen die op mijn vorige berichtje reageerde.
Zijn er dus toch nog genoeg die bloggen leuker blijven vinden gelukkig.
Facebook is gauw zo onpersoonlijk door alleen maar een like te geven.
Maar fijn dat er nog mensen mijn blogje komen bezoeken.
Ik moet toegeven dat ik ook veel blogs bezoek, maar niet altijd de puf
heb om te reageren, dat heeft helaas met mijn low-energy te maken...

Maar vandaag heb ik voor jullie weer een kaartje, gemaakt voor Rive Creatief.
Dit kaartje zal ook op de Kreadoe te zien zijn eind deze maand ☺
Ik heb weer de leuke chip board figuurtjes gebruikt, want daar staat Rive voor.
Het is deze keer een gezellig thee kaartje geworden, overal voor te gebruiken.


Ik heb mijn parelpen weer eens tevoorschijn gehaald, gebruik ik veel
te weinig, maar om makkelijk veel parels te plaatsen is deze erg handig.
En ik vind het resultaat wel grappig zo op de theepot ook !
En in de bloem heb ik ook als middelpunt een klein theepotje gebruikt.


Dit kaartje doet mee met de challenges:

*  14 oktober 2015  -  Petal Lu
*  16 oktober 2015  -  Inky Chicks
*  17 oktober 2015  -  WLVC
*  23 oktober 2015  -  Crafty Friends
*  23 oktober 2015  -  Polkadoodles Crafting

Gebruikte artikelen:
  • RCB0015 Theepot klein Rive
  • RCB0017 Theepot groot Rive
  • RCB0030 Lint gespje Rive
  • RCB0228 Label Rive
  • RCB0028 Letters Rive
  • 150302 Plaatje Syta van Gelderen 
  • 6002/0356 Frame Joy!Crafts
  • 6002/0365 Rand stencil Joy!Crafts
  • 6011/0704 Papierblok Baby Joy!Crafts
  • 45.0577 Bloem Leane
  • 403 Rosa Parelpen
  • Lintje/strikje uit eigen voorraad

Als je ook de nieuwsbrief wilt ontvangen om zo op de hoogte te zijn van alle
nieuwtjes van Creatien Hobby, ga dan even naar de site, scroll iets naar onderen
en daar kun je je inschrijven, mis niks meer !

28 opmerkingen:

  1. Weer een heel gezellige mooie kaart heb je gemaakt Erica.
    Dat tea labeltje is er heel leuk bij.
    Fijn weekeinde en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zit zelfs nog een heel klein thee potje op je bloem Erica! Je kaartje is prachtig!
      Ik heb geen Facebook, dat is soms wel eens jammer, maar mijn blog vind ik ook genoeg om bij te houden!
      Fijn weekend liefs Gerie

      Verwijderen
  2. Wat een leuke en gezellige kaart, Erica!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een gave kaart geworden met al die chipboard figuurtjes. Gezellig om zo naar een teaparty te gaan. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS. Ik ben het helemaal met je eens wat facebook betreft. Vaak kijk ik even en reageer of niet. Maar vaak vind ik een blog lezen veel persoonlijker. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Prachtige kaart met vele mooie details en accentjes en die parelpen is echt super. Ga er mij toch een wel een paar aanschaffen denk ik.

    Wat facebook betreft heb je gelijk. bloggen vind ik nog steeds leuker. Alleen heb je idd niet altijd de tijd om te reageren. Maar ik probeer om de week toch elke dag bij een paar bloggers langs te gaan. De zondag voormiddag trek ik meestal uit om bij iedereen langs te gaan en te reageren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. als theeleut vind ik dit een hele leuke kaart! Je hebt zulke mooie materialen gebruikt. Leuk ook het gebruik van de parelpen. Fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart en helemaal af met zelfs het theekopje als bloemknopje Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie "thee" kaart. Leuk met die clip board figuurtjes en parel accenten.
    Ook je vorige kaart vind ik erg mooi. En ook ik vind bloggen leuker dan FB. Wat het reageren betreft. Zelf lukt het me (door gebrek aan tijd) ook niet om op ieders blog altijd een reactie te plaatsen. Fijn weekend.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een bjoetie Erica.
    Ik vind bloggen ook leuker als facbook.
    Allen de tijd om bij iedereen een reactie te plaatsen ontbreekt wel eens.
    Maar probeer het wel zo vaak mogelijk.

    Lieve groet Giny

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Reageren doe ik niet niet altijd Erica maar kijken en genieten wel hoor en van FB moet ik helemaaaaaal niets hebben, waardeloos al die likes en al het andere waar we niet op zitten te wachten!! Niks zo leuk als een reactie op een creatie waar je zo je best op hebt gedaan en te zien dat mensen er echt naar hebben gekeken. Dit is ook weer zo'n schattige kaart en een echte theeleut kun je volgens mij geen groter plezier doen!!

    Fijn weekend, xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een pracht van een tea kaart heb je ervan gemaakt Erica - mooie accentjes met de chipboard figuurtjes en supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat weer leuk gedaan Erica....en ja ik vind bloggen ook veel leuker dan FB....daar heb ik niets mee!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtige kaart leuk al die houten ornamentjes. Ik reageer ook niet op facebook soms like ik maar meestal is het alleen kijken. Daarom vind ik het ook jammer dat ook ik een van mn volgers kwijt ben...maar ja soms heb je gewoon te weinig uren in een dag ;)
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi erica
    wat een geweldig leuke en mooie theekaart en zo leuk met al die mooie details erop!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een super leuk kaartje..goed idee om de perlepen weer eens op te zoeken.
    En inderdaad facebook is lang niet zo leuk als bloggen ,mijn plan is dan ook om het bloggen weer op te gaan pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Erica,
    mooi theekaartje!
    De details met de parelpen maken het helemaal af!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig mooi kaartje, Erica! Echt super!

    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij WLVC! Graag tot een volgende keer!

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige kaart Erica.
    Ik vind hem helemaal leuk!
    Mooi toch dat Rive spul!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heeeeeeel gaaf gedaan Erica....wat een geweldige details...zoals het kleine theepotje op de bloem. Prachtig!
    Superleuk dat je meedoet aan onze challenge van WLVC.
    Fijne zondag, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een heerlijk kaartje heb je gemaakt Erica, leuyk dat je weer meedoet bij WLVC. groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtige kaart in mooie tinten en leuke details.
    groetjes en bedankt voor het meespelen met onze challenge.
    Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een gezellig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, ben er helemaal weg van!
    Ook ik vind bloggen vele malen leuker, om ook een reactie te geven, maar er moet ook tijd overblijven om te freubelen.
    Op dit moment (zoals jij weet) gaat bij mij alles wat langzamer, en is ook niet altijd even fijn om achter de pc te kruipen.
    Maar wil het wel dolgraag omdat ik ook graag reacties ontvang, maar dat werkt twee kanten op en dat begrijp ik volkomen! Komt goed, nog even geduld, soms probeer ik wat te reageren.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. You've made such a beautiful card... love all the die cuts. Thanks for entering the 'Gems and/or Pearls' challenge over at Crafty Friends. Hope you will join us for our next challenge... Good Luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lovely card
    Thank you for joining us in our *Use a die cut challenge at Polkadoodles*
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox