donderdag 1 oktober 2015

Just Autumn & Gefeliciteerd

Hoiiii allemaal,

Het is weer tijd voor een nieuwe maand challenge bij Challengeblog De Egel.
Het thema is erg leuk deze maand: "herfstkleuren".
Dus dat hoeft niet perse een herfst kaart te zijn, maar mag alles zijn.
Leuk toch hoe we de drempel zo laag houden.
Komen jullie ook kijken op het blog naar de kaarten van mijn team maatjes ?


Helemaal in de herfst sfeer vandaag, daarom dit kaartje om te laten zien.
Afgelopen zaterdag stond deze kaart op de Joy!Crafts Facebookpagina
Vandaag laat ik zien dat ik de randjes gestikt heb, ik doe dit met de hand, gaatjes prikken en 
vervolgens met garen stikken. Ook heb ik het leuke jute gebruikt en daar zelf kruissteekjes
in gemaakt. Het strikje is gemaakt van een draadje uit het jute.
Verder het kaartje wat versierd met blaadjes en eikeltjes.


Gebruikte artikelen:
  • 6002/0058  Cutting & Embossing stencil paddenstoel eikenblad
  • 6002/0471  Cutting & Embossing stencil Herfst
  • 6011/0309  Papierbok Herfst
  • 6100/0495  Paper blossoms lijm
  • 6300/0504  Decoratie
  • 6370/0063  Artificial Flowers
  • 6500/0201  3D Kit

Ik doe met deze kaart mee met de challenge:

*  4 oktober 2015  -  Deep Ocean
*  5 oktober 2015  -  Papertake Weekly
*  13 oktober 2015  -  Crafting for all Seasons
*  29 oktober 2015  -  One Crazy Stamper
*  31 oktober 2015  -  AnMa Creatief



&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&



En dan laat ik jullie nog een kaartje zien vandaag.
Die is namelijk voor de nieuwe maand challenge op het blog van
Deze maand is er weer een leuke sketch, met een thema,
en dat is 'Verjaardag', dus kom ook kijken naar
de sketch en de voorbeelden van mijn team maatjes.
Ik heb een kaartje gemaakt in lekker lichte kleuren.
De tekst heb ik met embossing poeder gedaan.


Gebruikte artikelen:
  • 150305 Plaatje Syta van Gelderen 
  • PPSL05 Papier Studio Light 
  • StampSB106 Stempel Studio Light
  • 6002/0258 Kartelrandje Joy!Crafts 
  • 6002/0356 Hoekjes Joy!Crafts 
  • 6002/0459 Siermal Joy!Crafts 
  • S5-019 Vormmal Spellbinders 
  • Bloemen La-La Land Crafts
  • Mboss White Embossingpoeder 

Nou ik ben benieuwd wat jullie er weer van vinden !
Bedankt voor alle bezoekjes en reacties en tot de volgende keer ☺

20 opmerkingen:

  1. Twee leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en dat jute met kruissteekjes vind ik een heel leuk detail ga ik zeker onthouden en dat egeltjes is ook zo lief.
    Je felicitatiekaart is ook heel mooi.
    Groetjes, Els
    .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes en leuke challenges zijn er weer bedacht. Heel knap die kruissteekjes op het jute. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaarten mogen wij van jou bewonderen! Schitterend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed bezig, Erica. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 schitterende kaartje Erica...heel mooi detail dat jute met die kruissteekjes..en ook je verjaardagkaartje is super in hele mooie kleurtjes en prachtige stansjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaarten Erica. De bovenst is echt op en top herfst, en ik vind de kruisjesrand in het jute zo leuk bedacht.
    Ook je onderste kaart met het vogeltje vind ik super, mooie kleuren mooi plaatje en bloem. Super gedaan allebei!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie felicitatiekaart. Ik vind die kruisjesrand in het jute gaaf. Zo blijft het garen beter bij elkaar ook. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 prachtige kaartjes zijn het geworden Erica - supermooi gedaan en beide zijn plaatjes!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee schitterende kaarten Erica!
    Beide erg mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt weer goed je best gedaan Erica,
    2 prachtige kaarten, de herfstkaart springt er voor mij uit,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie herfstkaart. Leuk dat stukje jute met kruissteekjes. Ook de felicitatiekaart is mooi geworden.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind allebei je kaarten supergaaf Erica. Heel verschillend maar zo mooi. Wat een werk om de steekjes met de hand te doen, heel mooi gedaan, het lijkt net machinaal. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie inspiratiekaart Erica, leuk de stiksteekjes en de kruisje op het jute. En de herfstkleurtjes zie je helemaal terug op je je kaart.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Super mooi kaartjes. Met toffe kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Great cards, I love the hedgehog embellishment! Thanks for playing along with us over at One Crazy Stamper!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi, A lovely project, fabulous embellishments and lovely colour choice. A lovely style. Thank you for joining us this fortnight. Crafting For All Seasons Good luck. We would love to see you again for our next challenge.
    Erin (Blog Owner)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige herfstkaart Erica!
    Dank je wel dat je meedoet bij AnMa Creatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Erg mooie herfstkaart heb je gemaakt, leuk zo met de kruissteekjes door het jute. Gezellig dat je meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi herfstkaartje, gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij anmacreatief. Groetjes helen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox