donderdag 29 december 2016

Christmas Hugs

Hoiii allemaal,

Mijn laatste blogpost van dit jaar, donderdag, dan maar een kerstkaartje voor de verandering. Ik heb ze nog niet allemaal laten zien, dus daar kan ik de donderdagen mooi mee vullen.
Ik vind het zo'n lieffie, maar dat komt door de kleine hertjes want ik blijf ze zo schattig vinden. Ze staan in een hoog grasrandje. De tekst heb ik verhoogd met 3D kit opgeplakt op een sierframe. Verder de poinsettia's en takjes eronder, papier is Soft Winter, mooie zachte kleuren. Dit kaartje heb ik best wel rustig gehouden.
Gebruikte artikelen:
115633/0180  Dennentakken CraftEmotions
6002/0517  Curly Round Joy!Crafts
6002/0584  Kerstset Joy!Crafts
6002/0641  Grasrand Joy!Crafts
6003/0075  Hertjes Joy!Crafts
6011/0505  Papier Set A4 - Soft winter Joy!Crafts
6410/0112  Tekst stempel Joy!Crafts
Dit kaartje doet mee met de challenge:
*  31 dec 2016  *  Robyn's Fetish

Ik wil iedereen bedanken voor al jullie trouwe bezoekjes op mijn blog het afgelopen jaar. In 2017 ga ik weer vol goede moed verder en ik hoop dat jullie er ook weer allemaal bij zijn.
Een fijne jaarwisseling en een goed begin en een mooi en creatief 2017 !
Lieve groetjes van:

24 opmerkingen:

  1. Het papier is prachtig he? En je kaart ook. Die hertjes zijn zo lief.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Prachtig gemaakt. Hele fijne jaarwisseling Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht kerstkaart heb je gemaakt en de lieve hertjes zijn inderdaad heel leuk hierbij.
    Ik wens je een fijne jaarwisseling en groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart in deze kleuren. Mooie grasrand en de hertjes zijn zo lief.
    Voor jullie ook een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaarten. Schattig de lieve kleine hertjes en de mooie vogels.

    Jij ook een fijne jaarwisseling.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een origineel kaartje Erica. Lief hoor met die kleine hertjes erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig romantisch kerstkaartje Erica.
    Prettige Jaarwisseling.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Erica, je kerstrozen zien er prachtig uit.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een schitterende kaart Erica een Fijne jaarwisseling
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie weer Erica !
    Fijne jaarwisseling en een goed 2017 !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend kaartje als afsluiter Erica...leuk detail ook die dartelende hertjes in het gras...

    Ik wens ook jou een hele fijne jaarwisseling...
    een gezond, en zeker ook een creatief 2017

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig mooie kaart!
    Zachte kleuren helemaal top.
    Wens je ook een goede jaarwisseling en het beste voor 2017!
    Groetjes en liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow.....wat een prachtige kaart Erica!
    Bedankt voor alle lieve berichtjes op mijn kaartjes van het afgelopen jaar.
    Lieve groetjes een fijne jaarwisseling
    en een creatief en gezond 2017,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super mooie kaart, Erica! Altijd knap, zonder plaatje! Hihi!

    Fijne jaarwisseling alvast en veel goeds en creativiteit voor 2017!

    Groetjes, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een schitterende kaart, de hertjes zijn inderdaad erg schattig. Fijne jaarwisseling
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi kaartje. De kleuren doen het zó goed samen.
    Hopelijk kan ik komend jaar wat meer rust pakken om te bloggen en te freubelen, want dat is er afgelopen jaar een beetje bij ingeschoten.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling, een creatief 2017, en al het goede voor komend jaar.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lief en mooi kaartje Erica!
    Ik wens jou ook alle goeds toe voor komend jaar!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Erica, wat een prachtig en lief kaartje!
    Ik hoop voor je dat 2017 een stuk veiliger voor je zal verlopen.
    Heel veel geluk, liefde en creativiteit gewenst!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart. Met mooi kleuren en details. Alles past weer perfect bij elkaar
    Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond en creatief 2017
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Die bloem alleen al die is een echte blijkvanger. Scrol ik verder en dan nog die schattige hertjes die ronddarteken in het gras. Leuk Erica! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een pracht van een kaart om het jaar mee af te sluiten, Erica.
    Jij ook een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inderdaad hele lieve hertjes op je mooie kaart Erica. Alles ziet er weer tip-top uit.
    Alvast een veilige, gezellige jaarwisseling en de beste wensen voor 2017. Tot volgend jaar ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pracht van een kaart!
    Fijne jaarwisseling en een gelukkig, gezond, veilig en creatief 2017 gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox