dinsdag 20 december 2016

Happy Holidays

Hoiii allemaal,

Even in de versnelling, want ik wil nog graag zoveel kerst kaarten laten zien. Deze maakte ik weer op halve kracht (zelfde verhaal blabla) maar weer zo leuk om te doen. Met het knippen had ik wel iets meer moeite, maar het is toch gelukt.
Ik heb de kerstbel van Dutch Doobadoo gebruikt als basis. Verder papier en plaatje en mallen van Joy!Crafts. De strik was voor mij ook iets lastiger om te maken, maar ik ben er niet ontevreden over, gemaakt met crispy lint waar ik zo gek op ben, een rood koordje en belletjes eraan. Ik heb het met het lijm pistool vast gezet. Doordat die lijm warm is blijft het echt goed plakken en direct vast ook. De lieve hertjes heb ik verhoogd opgeplakt met 3D kit.
Gebruikte artikelen:
12239-3921  Belletjes
470.713.127  Kerst klok Dutch Doobadoo
501043/0220  Vivant Koord Katoen fijn rood
544475/3000  Lint Crispy wit 30MM
6002/2042  Sterren Joy!Crafts
6003/0075  Hertjes Joy!Crafts
6011/0382  Plaatje en papier papierblok Christmas Carol Joy!Crafts
Dit kaartje laat ik meedoen met de challenges:
*  22 dec 2016  *  Brown Sugar (1-2)
*  24 dec 2016  *  Robyn's Fetish (1-3)
*  26 dec 2016  *  Deep Ocean (*)
*  28 dec 2016  *  Christmas Cards (*)
*  28 dec 2016  *  Cut it up (1-1)
*  31 dec 2016  *  CCAYR (4-5)
*  31 dec 2016  *  Petal Lu (3-3)
*  31 dec 2016  *  Kaartjes Inspiratie (1-1)
*  01 jan 2017  *  The Crazy Challenge (2-4)

Een warm welkom op mijn blog voor mijn nieuwe volgers,
veel plezier ! En iedereen weer bedankt voor je bezoekje en reactie ☺

25 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart! Die strik is ook prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kerstbel Erica!
    Leuk de strik met het crispy lint.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht kaart is dit en mooi dat plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooi! fijne dagen..groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kerstklok heb je gemaakt. De hertjes zijn ook zo schattig.

    Fijne feestdagen.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook weer een prachtig werkstukje . Lekker lange sokken voor in bed. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan, Erica! Je wordt nog handig met maar 1 hand ;-)
    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toppertje, heel leuk
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, what a gorgeous project! Stunning! I love all the layers. There's so much to see! I especially love the star die on the right.

    Thanks for joining us for our Holiday Shape Cards challenge at Cut it Up!

    Evelyn
    http://mylittlecraftblog.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. EEn kerstklok op z'n mooist. Gaaf gedaan!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstklok,
    je hebt alles weer super gecombineerd,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi Erica! En knap hoor met 1 hand een klein beetje....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje Erica!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een super mooie kaart met leuke details Erica!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love all the cute details..TFS it with Brown Sugar Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A fabulous card and lovely design. Thank you for sharing with us at Christmas Cards All Year Round.
    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig, gezellig dat je meedoet bij de Crazy Challenge. Succes.
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card. Thanks for joining us over at Petal Lu, Nicola X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. How gorgeous! I love all the texture and colors.Thanks for joining us at the Christmas card Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fabulous project..
    Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Great card - thanks for joining us at Christmas Cards All Year Round.

    Happy New Year!

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox