donderdag 22 december 2016

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Het is al bijna kerst, drukke dagen nog nu. Maar nog wel even tijd om (weer) een kerstkaart te laten zien. Deze maakte ik een poosje geleden voor een demo voor CraftEmotios. Zelf ben ik gek op deze kaart, weet niet waarom maar hij heeft wat 😊Misschien juist door de eenvoud.
Als basis heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt. Het papier en plaatje zijn van de Lovely Christmas lijn van CE. Onder het plaatje zie je een grote sneeuwvlok die ik door midden heb geknipt en links en rechts heb laten uitsteken. Vervolgens nog het mooie jute lint eronder, en een strik ervan gemaakt. Het ronde frame onder het plaatje is van Marianne Design. De tekst heb ik verhoogd opgeplakt met 3D kit. Het plaatje zit ook verhoogd opgeplakt trouwens.
Gebruikte artikelen:
470.713.130  Dutch Doobadoo Dutch Shape Art frames Medal A5
115633/0509  CraftEmotions Die - kristallen groot
118040/0205  CraftEmotions Paper stack Christmas Nature 11 vel A4
520825/1072  CraftEmotions lint jute naturel 2m x 10mm
CR1331  Marianne Design - Die - Craftables - Basic round
Dit kaartje laat ik meedoen met de challenges:
*  22 dec 2016  *  52 weeks to Christmas
*  25 dec 2016  *  Crafting from the heart (2-3)
*  26 dec 2016  *  Deep Ocean (*)
*  28 dec 2016  *  Christmas Card (*)
*  28 dec 2016  *  Cute Card Thursday (1-1)
*  01 jan 2017  *  The Crazy Challenge (3-4)

Nieuwe volgers, graag een warm welkom op mijn blog, en zo leuk weer nieuwe volgers erbij te hebben. Dank aan allen voor de bezoekjes en reacties.
Hele fijne en mooie en warme en gezellige dagen gewenst ☺

Oh ja, gisteren ging de deurbel hier ineens aan het einde van de dag.... ik verwachtte niemand.... toen was het de pakketdienst..... ik heb niks besteld...... bleek het een pakket te zijn van CraftEmotions.... er zat heel leuke.... ehhhh lekkere post in:
Dat wordt smullen de komende dagen, wij zijn er namelijk gek op !

Groetjes van:

29 opmerkingen:

  1. Heel mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie kerstkaart! Ik had dit papierblokje deze zomer op weekend in Dordrecht gekocht, nergens te vinden, hoe vaak ik ook al gezocht had...
    Gisteren bij het opruimen van foldertjes van vakanties en zo komt dat blokje plots tevoorschijn... Zal voor kerstkaartjes lichting 2017 zijn dus...
    fijne kerstdagen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Erica en de jute strik maakt het af. En geniet van je kerststol....
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kerstkaart!...leuk met het jute eronder,ook mooie kleuren heb je gebruikt.
    Geniet van je lekkere kerststol.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is gewoon prachtig Erica. Daarom ben je er zo gek op ;-)
    Je mag mijn kerststol ook hebben hoor...hahaha. Ik vind ze afschuwelijk vies.
    Geniet ervan, je hebt het verdiend!
    Fijne dagen, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eet smakelijk Erica dat ziet er zeker lekker uit.
    Ik vind je kaartje ook heel erg mooi, eenvoudig maar erg mooi. Dat komt misschien ook door dat mooie plaatje en dat jute doet het ook zeer goed.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Erica. Die uiltjes doen het altijd al erg leuk.
    Bij mij mogen ze ook komen met lekkers. We gaan ons zelf maar verwennen. Lekker wat taartjes halen en zeker ook een amandelstaaf. MMM.
    Fijne Kerstdagen en grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erica, wat gaaf. Ik vind het lint zo mooi....!
    Lia, DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart Erica!! Het plaatje is ook al zo mooi.
    Ik wens jou ook hele fijne dagen en.....eet smakelijk (van je cadeau)!!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kan me voorstellen dat je zelf weg bent van je kaart, ERica, hij is ook prachtig!
    Wat een leuke en lekkere verrassing kreeg je!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh, geweldig! Tuurlijk ben je én gek op de kaart én op de kerststol! Allebei geweldig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een plaatje van een kaart! En wat leuk zo'n verrassing!! Geniet er maar lekker van. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart, Erica! Mooie kleuren en mallen. En wat leuk, zo'n verrassing. Geniet ervan en fijne dagen alvast.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beauty !!!!!!
    Fijne Kerst !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart Erica, wat is het een mooi papier/plaatjes blok hé van CE ?!
    Geniet van je lekkere post. Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaart! En wat een lekkernij heb je gekregen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtigwe kaart . Heel leuk afgewerkt met de natuurlijke kleuren en materialen. Lekker smullen bij je!. Fijne kerstdagen. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. een prachtige kaart en smakkelijkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Erica
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lekker zo'n pakket ! Mooi kaartje heb je gemaakt.
    Prettige Feestdagen
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een pracht kaart is dit met de mooie uil en heerlijke post heb je gehad.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat mooi de uil op je kerstkaart. Heb je toch weer prachtig gemaakt. Geniet van je lekkere kerststol. Ik wens je hele fijne feestdagen toe met je naasten, en bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Hartelijke groet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje is dit ....zo een leuke vorm...en een prachtige uil op het plaatje...
    wat leuk dat er zomaar een heerlijke kerststol is bezorgd...heel leuk voor je..

    Ik wens jou hele fijne feestdagen toe
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een schitterende kerstkaart Erica - een mooi geheel en ik vind het jutelint helemaal super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterend je kerstkaart met de uil.
    Ik wens je hele gezellige kerstdagen en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Erica !
    De wijze uil staat er beeldig op en heel mooi papier .
    Voor jullie ook Fijne feestdagen en een spetterende creatief 2017 !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nice card,love the snowflake paper in the background. Thanks for playing along with the Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Another beautiful card! Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challenges! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Fabulous projects!Thanks for playing along at Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox