woensdag 21 december 2016

Joy & Love

Hoiii allemaal,

En weer ben ik er met een kerstkaart, hopelijk gaat het nog niet vervelen. Deze maakte ik doordat ik ineens iets in mijn hoofd had met een frame, dus ging ik meteen aan de slag en dit is de kaart geworden:
Het plaatje en papier zijn van Studio Light, en verder zijn alle mallen van Nellie Snellen. Ik heb in het kaartje zwart terug laten komen, geeft een prima effect, het frame is iig heel erg duidelijk zo. Daar achter heb ik een mooie doily van papier geplakt. De bloemetjes zijn echte kerst bloemetjes. De arreslee heb ik 2x uitgestanst, eerst in zwart, en daarna in kraft en dan de delen uitgeknipt en er boven op geplakt. Met een molotov pen nog even wat stippen op de rug gedaan.
Gebruikte artikelen:
BasisFF225  Papier Studio Light
EasyFF537  Plaatje Studio Light
StampFF150  Tekst stempel Studio Light
PD009  Doily Nellie Snellen
SD001  Swirl met ster Nellie Snellen
SD004  Kerst bloem Nellie Snellen
SD005  Hulst takje Nellie Snellen
VIND043  Frame Nellie Snellen
VIND046  Arreslee Nellie Snellen
Dit kaartje laat ik mee doen met de challenges:
*  26 dec 2016  *  Deep Ocean (*)
*  28 dec 2016  *  Christmas Cards (*)
*  31 dec 2016  *  CCAYR (5-5)

Bedankt weer voor de lieve reacties en bezoekjes !
Geniet allemaal nog van deze week ☺
Groetjes van:

24 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Erica.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Wat een schitterende kaart!! Dit verveelt niet hoor... Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Erica!
    Het zwart komt heel mooi uit op je kaart...gebruik nooit zwart papier maar vind het hier heel mooi over komen.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooie kaart. Ik gebruik bijna nooit zwart, toch eens doen als ik jouw voorbeeld hier zo zie!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart! Mooie combinatie met het zwart en kraft Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Erica. Alles past erg mooi bij elkaar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, Erica. Erg mooie combinatie van kraft met zwart en wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Erica en wat een mooie krachtige uitstraling heeft de combinatie van zwart met craft. Super...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Erica, super mooi en chic met die zwarte toets erbij.
    groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart weer Erica. Het verveelt nooit hoor mooie kaarten zien. Bedankt voor je reactie op mijn huisversieringen. Hopelijk kan Wim vandaag buiten iets doen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend, deze kleuren doen het erg mooi bij elkaar. Dat frame is erg mooi, fijn dat je het nummer erbij gezet hebt. Altijd leuk om mezelf cadeau te geven haha
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erica een prachtige elegant kaart gave kleurencombi
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi in die bruine tinten.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Erica.... fijne feestdagen.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben een beetje later vandaag, maar je hebt weer een pracht kaart gemaakt.
    Prachtige swirll en een heel mooi plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kerstkaart is het geworden Erica - mooie kleur en supermooi samengesteld.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is dit een prachtuge kaart Erica. Erg leuk gemaskt met deze materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarte maak je zeg. Ik zag ze al op Facebook . En dat op halve kracht, knap dat het toch lukt. Deze is ook weer zo mooi en dan met het zwart erbij, geeft een mooie uitstraling. Alvast fijne dagen en veel knutselplezier in 2017. En weer helemaal beter worden natuurlijk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi zeg! Ik vind het echt geweldig dat je dat allemaal kunt met anderhalve hand. Het gaat je goed af, zo te zien!
    Heb je al twee keer meegedaan met de challenge bij K&K? Geen rood en groen. EN daar kan deze kaart aan meedoen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I love this, the kraft card and black are amazing together with the stag image. Also love the Santa with his sleigh. Thank you so much for entering the Christmas Cards All Year Round (Anything Christmas/Holiday) Challenge this month, lots of luck and I hope we see you again very soon. Hugs to you Sue Pxxx DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks for playing with us at Christmas Card Challenges and good luck!
    My best wishes for a very merry Christmas!
    Monica - CCC DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nice card, love the image and the layout of your card. I also love that sentiment. Thanks for playing along with the Christmas Card Challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. This is such a pretty card! Love the colors and that image! Thanks so much for sharing with us at Christmas Card Challeges! -Lori DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox