maandag 21 februari 2011

I love U

Gisteren zin gehad in een kaartje maken,
en er kwam zomaar het onderstaande uit.
Ik heb een stempelset gebruikt van
Forever Friends, die alle 3 bij elkaar horen.
Aan de binnenkant heb ik ruimte gemaakt om
labels in te doen, er kan nog een tekst op ook. 
De hartjes en blaadjes heb ik met een stempel gedaan
waar een bijbehorende pons bij hoort. 
Het papier is het vintage papier van de Action.
Schattig beertje toch hè ? 

Iedereen nog bedankt voor alle reacties op mijn
berichtje van gisteren, super !

9 opmerkingen:

  1. ze zijn schattig die beertjes en je hebt er weer een pracht kaartje van gemaakt...toppie gedaan meis!..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je er mee gemaakt zeg.

    Heel wat anders dan de mijne he.

    leuk dat je mijn blog zo vaak bezoekt.


    liefs anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatjes op dat prachtige vrolijke kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Really nice card! Lovely with the tags in the pocket:)
    Thanks for your nice comment on my card (North Star Stamps dt-blog).
    Hugs Hanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Erica,

    Wat een ontzettend lief kaartje! Ik vind die beertjes zo schattig. Super leuk!!!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Erica,
    Love your cute bears!!
    The papers are lovely. I think the tags look great inside the card.
    Wonderful card :))
    Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Erica,

    Ik heb je een award gegeven.
    Kom even kijken op me site en het is duidelijk.

    Liefs Melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is het vintagepapier van Action hè. Ik vind je kaart prachtig geworden en de beertjesstempels zijn lief!!!! Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox