maandag 14 februari 2011

Liebster Blog Award

Vandaag een Liebster Blog Award gekregen van
Heel erg bedankt hiervoor, ik ben hier super blij mee.

Als je deze award aanneemt en door wilt geven,
maak dan een bericht aan met de afbeelding 'liebster blog' en
kopiƫer deze instructies (die je nu dus aan het lezen bent)

Maak een verwijzing naar de blog van de persoon die je deze
award heeft gegeven. Bedank op haar blog voor deze award.
Geef deze award door aan 3 - 5 van je favoriete blogs en maak
in je bericht een koppeling naar deze blogs. Schrijf een
berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een
award hebben ontvangen van jou.

Beste bloggers: Het doel van deze actie is dat we minder
bekende en goede blogs aan het licht brengen, dus ik zou je
willen vragen deze award niet door te geven aan blogs die
reeds 3000 lezers hebben! (Maar getalenteerde beginners en
mensen die al een tijdje een blog hebben, maar nog niet zo
heel bekend zijn)

Ik geef deze award door aan:


Veel plezier met jullie Award :)


3 opmerkingen:

  1. Erica, ik vind dit echt lief van je en ik voel me ook vereerd, maar ik heb op mijn blog een berichtje staan wat betreft Awards. Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morning Erica,
    Thanks so much for my award xx
    Your lovely!
    Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Erica,

    Wat ben je een lieverd dat je mij de award geeft. Hartstikke bedankt. Ga het gelijk op mijn blog zetten.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox