maandag 7 februari 2011

Theelicht kaartjes

Zo de knutsels waar ik de afgelopen dagen mee
bezig ben geweest zijn klaar.
Het zijn 2 kaartjes waar 3 thee lichtjes in passen.
Dit is de voorkant:
Ik heb de kaartjes erg simpel gehouden,
niet te veel poespas erop.
Hieronder de sluiting waar ik echt
geen  naam van weet...
De binnenkant, ook erg rustig en simpel gehouden.
Een lintje om de kaarsjes houdt ze op hun plek.
Stempeltje is van de Fairies,
en ingekleurd met Derwent.
En de achterkant:
Zo nu snel weer aan de slag met de traktaties
voor mijn zoon, die zaterdag jarig is.

6 opmerkingen:

  1. en dan duik ik ineens hier weer op, we komen mekaar ook " overal " tegen. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt en de kleuren, helemaal goed. Succes met de traktaties maken, dat blijfr mij bespaart want hier mogen ze niet trakteren...Liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Erica,
    I love your very pretty gift boxes. Is there any chance you can put a translate box on your blog? I can't read it :(
    Love, Mel.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super kaartjes, en die kleurtjes zijn zo lief!!!! Succes verder met je tractaties, is ook altijd een heel werkje.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Erica,
    Thanks so much for the translation box. xx
    I can enjoy your blog even more!!
    Mel. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kadokaartjes en de kleuren zijn prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox