zaterdag 12 februari 2011

Mijn ventje 7 jaar

Yessss, mijn mannetje is vandaag 7 jaar geworden.
Wat gaat de tijd toch snel zeg.
7 bijzondere jaren, nu op naar de volgende 7.

Vandaag vieren we het hier thuis,
er komen vriendjes spelen,
en 's avonds blijft iedereen eten.
Het beloofd dus een gezellige dag te worden.

Hieronder het kaartje wat ik voor Vernom
gemaakt heb. Ik ben er niet tevreden mee,
het lukte me gewoon niet zoals ik wilde.

Het moet een cupcake voorstellen en het
patroon is te vinden op de website
van Marianne Design.
Hier vanaf de zijkant is te zien dat hij
zo kan blijven staan. 
Zondag hoop ik de traktaties op mijn blog
te kunnen zetten, want maandag gaat
Vernom op school uitdelen.
Deze hele week was hij ziek thuis,
dus vandaar dat we het volgende week doen.

Iedereen een fijn weekend gewenst :)

7 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd Vernom, ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent, en vandaag lekker je verjaardag kunt vieren. Erica jij ook van harte gefeliciteerd met je mannetje. Maak er samen een fijne dag van.

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morning Erica,
    I love your cupcake card! The pussy cat is so cute :))
    I love cats. We have a beautiful white and ginger cat, with long fur.
    Happy Birthday to your son xx
    Have a wonderful weekend.
    Love, Mel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met Vernom zijn 7de verjaardag en een hele leuke dag gewenst.

    Groeten Jan, Corinne, Kyliana, Xaviël & Deaglán

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, soms heb je dat. Dan heb je een leuk patroon en een leuk idee er voor en dan wil het niet zoals jij wilt.....Toch vind ik hem er heel leuk uit zien! Gefeliciteerd met je nu 7 jarige zoon.
    Groetjes, Allet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog gefeliciteerd , heel leuk kaartje zo met dat schattige poesje erop. vond hij vast heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met je zoontje ik ben volger bij je geworden en er staat iets leuks voor je op mijn blog!
    Kom je even kijken
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi leuk dat je even mijn blog kwam en je award op te halen. Krijg je van mij voor valentijn veel plezier ermee!
    Bedankt dat je volger bent geworden.
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje,
ik lees ze met veel plezier !
Lieve grtjsss, Erica xoxox